یا رب نظر تو برنگردد

برگشتن روزگار سهل است...

یا رب نظر تو برنگردد

برگشتن روزگار سهل است...

یا رب نظر تو برنگردد

اینجا شاید دفترخاطرات مجازی باشد. جایی که افراد زیادی به خواندنش دعوت نشده اند. کل داستان این است: من و سوژه هایم. من و زندگی ام. من و راهی که میروم تا برسم به جایی که باید...
من در مسیرم به سوی او...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

پست اول

یا رب نظر تو برنگردد...
پست اول!

وقتی که کل دوستانم اقبال زیادی به وبلاگ نویسی داشتند من هیچ علاقه ای برای اینجا نوشتن نداشتم. اما این روزها نمیدانم دفترم چه طور ورق خورده که وقتی اقبال اکثر بچه ها به اینستاگرام است من آمده ام سراغ وبلاگ!
شاید به خاطر محیط خصوصی ترش. با اینکه همه ی فضاها جازی است اما انگار آرامشم اینجا بیشتر است. کلا برای خودم می نویسم و به ریا کردن و زشت و زیبای نوشته ها فکر نمی کنم.
به نگه داشتن خاطره هایم فکر می کنم و اینکه آبجی خانم هرازگاهی بیاید سری به اینجا بزند. پیشترها قرار گذاشته بودیم از همه چیز برای هم بگوییم. چون مادمازل یک مرتبه تشریف می برند در غار تنهایی!
  • آفتابی

نظرات  (۱)

آدم انگار مجبور است حسابی محافظه کار باشد. صدایش را در نیاورد. آسه برود آسته بیاید که گربه های دوربان زیاد شده اند.
حالا حکایت ما و اینستا یکیش همین است...
مشکلی که هست، توی نظر دادن ها بود. یکی از عللی که نمیشد اسم اصلیم را بگذارم. در بعضی وبلاگ ها نمیشود نام را تغییر داد! لذا...
این محافظه کاری و این خصوصی بازی و گانگستری، شاید بخاطر این باشد که بتوانیم راحت تر و باز تر و بی محابا تر حرفمان را بزنیم. 
بی قضاوت تر. بی ترس تر. 
کم کم اگر آدم توی گوگل و این طرف آن طرف شناخته شود میشود مایه ی دردسر. کمترینش دسترسی همگان است به لایه های عمیق آدم! 
(بعضی واژه هایش به قاعده ی یک دشت گل، خنده روی لبم پهن کرد: آبجی خانم، مادرمازل، و غار تنهایی. و قرار پیش تر هایمان، آهی قشنگ و عمیق به دنبال داشت. جای خوبی است وبلاگ نمیدانم چقدر پایدار بمانیم. نمیخواهم هم بهش فکر کنم. و چیز دیگری هم مهم نیست. بی خیال. بیا خوش باشیم! ) 
پاسخ:
بیا خوش باشیم:)))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی