یا رب نظر تو برنگردد

برگشتن روزگار سهل است...

یا رب نظر تو برنگردد

برگشتن روزگار سهل است...

یا رب نظر تو برنگردد

اینجا شاید دفترخاطرات مجازی باشد. جایی که افراد زیادی به خواندنش دعوت نشده اند. کل داستان این است: من و سوژه هایم. من و زندگی ام. من و راهی که میروم تا برسم به جایی که باید...
من در مسیرم به سوی او...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

تولد امسال

یا رب نظر تو برنگردد

تولد امسالم به خودم یه کتاب هدیه دادم. "من سر قولم هستم"

لطفا سر قول‌هات بمون.

پای آروزهات وایسا. براشون زحمت بکش. سختی‌هاشو قبول کن. کوتاه نیا. اگر ترسیدی هم پا پس نکش. اگر نمی‌تونی جلو بری حداقل عقب نرو. یک کم صبر کن. نفس بکش. شجاعتتو جمع کن و دوباره شروع کن.

فقط بدون نباید از رو بری. هر چقدر هم سخت باشه تو باید سخت‌تر باشی.

اگر دردت میاد به خاطر اینه که داری رشد می‌کنی.

اگر واسه تو پیش اومده به خاطر اینه که توانایی حلش رو داری. اگر نداشتی قطعا تو زندگیت نبود.

"پشتم به خاطر بال‌هام که دارن درمیان درد می‌کنه. اما من می‌دونم که آخرش پرواز خیلی خوبی میشه"

یادت بمونه: "تو می‌تونی از پس همش بربیای"


  • آفتابی

نظرات  (۱)

  • فرزانه مجلی
  • امیدوارم همینجوری باشه که میگی. امیدوارم همه دردهایی که میکشیم با دلیل باشه ولی دنیا اونقدرام جدی نیست رفیق.

    موفق باشی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی