یا رب نظر تو برنگردد

برگشتن روزگار سهل است...

یا رب نظر تو برنگردد

برگشتن روزگار سهل است...

یا رب نظر تو برنگردد

اینجا شاید دفترخاطرات مجازی باشد. جایی که افراد زیادی به خواندنش دعوت نشده اند. کل داستان این است: من و سوژه هایم. من و زندگی ام. من و راهی که میروم تا برسم به جایی که باید...
من در مسیرم به سوی او...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

Inside Gap!

یا رب نظر تو برنگردد 

این چند وقته متوجه یه گپ گنده تو خودم شدم.
وقتی منتظرم کاری انجام بشه و خبرش برسه! همه‌ی کار و زندگیم رو تعطیل می‌کنم به یه دلیل مسخره: چون حسش نیست!
این چند وقته که تو فکر ویزام و این دیر شدنه بدجور کلافم کرده، کلا کتاب زبان‌هامو گذاشتم کنار هر روز فقط نگاهشون می‌کنم. چند جلسه‌س باشگاه نرفتم. کتاب هم نخوندم. اصلا. فقط دارم دور خودم می‌چرخم. از طرفی این کاری نکردن و از برنامه عقب بودن یه حس منفی مستقلی میده که جمع میشه رو اون استرس قبلیه و کلا گند می‌زنه به اوضاع. 
خلاصه‌ش کنم میشه افتادن تو سیکل معیوب که هر چر زمان می‌گذره معیوب تر تر تر میشه. 
بریم تو فاز finding solution

 

  • آفتابی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی