یا رب نظر تو برنگردد

برگشتن روزگار سهل است...

یا رب نظر تو برنگردد

برگشتن روزگار سهل است...

یا رب نظر تو برنگردد

اینجا شاید دفترخاطرات مجازی باشد. جایی که افراد زیادی به خواندنش دعوت نشده اند. کل داستان این است: من و سوژه هایم. من و زندگی ام. من و راهی که میروم تا برسم به جایی که باید...
من در مسیرم به سوی او...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

توییت سازمان ملل!

یا رب نظر تو برنگردد 

I'm Nooshin and I'm from Iran. As I attempt to love myself I want to change many things about me & my life. I'm trying to be strong because I know my hard days will come soon. I just try to don't scare of future... 

#SpeakYourself

#WhatIsYourName

این توییتی بود که امروز بعد از سخنرانی نامجون تو سازمان ملل نوشتم. می‌ذارمش اینجا تا یادم بمونه.



دوست دارم که از همتون بپرسم، اسمت چیه؟ چی هیجان زده ات میکنه و باعث میشه قلبت بتپه؟ داستانت رو به من بگو. میخوام که صدات رو بشنوم و نظراتت رو بدونم. مهم نیست که کی هستی، اهل کجا هستی، رنگ پوستت چه رنگه، جنسیتت چیه، فقط از خودت بگو. با حرف زدن راجب خودت، اسمت و صدات رو پیدا کن.


من کیم نامجون و همینطور RM از بی تی اس. من آیدول و آرتیستی از یک شهر کوچک در کره هستم. مثل بیشتر مردم، اشتباهات زیادی توی زندگیم کردم. خطاهای زیادی دارم و ترس های بیشتری دارم ولی تا جایی که بتونم خودم رو می پذیرم. و به تدریج‌ و کم کم شروع به دوست داشتن خودم میکنم. 

اسمت چیه؟ از خودت برام بگو 

خیلی خیلی ممنونم

  • آفتابی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی